Thursday, June 17, 2010

sepanyol main tak sedap

Permainan yang di persembahkan oleh sepanyol tempoh hari amat mengecewakan gua.Ada ke kalah dengan switzerland yang boleh dikatakan pemainnya takda star langsung.Dah la shoot bnyak tapi satu pun tak menggegar jaring.Stadium dah havoc dengan penyokong diorang.Makwe-makwe seksi semuanya pakat cat muka diorang mengikut bendera sepanyol,tidak ketinggalan pakcik-pakcik tua yang terpekik terlolong macam orang gila bila camera shot muka diorang.Gua sangkakan sepanyol akan bermain dengan baik,hantaran cun,torres dengan villa main sedap,tapi sangkaan gua memang terpesong jauh sampai ke mexico.Dua-dua main macam 'tahi'...Dah la pulak gua sanggup tunggu game sampai habis,sampai pukul 4.31 pagi gua tunggu,tapi tak menang.Celaka spain..Gua rasa spain tak boleh pegi final la..Believe me

No comments:

Post a Comment